به نام هستی هستی بخش
بازم سلام در این روزهای نفس گیر امتحانات
حالا میتونم واقعا بگم همکاران عزیز،همه واسه خودشون یه پا آقا معلم وخانوم معلم شدن...
خلاصه بگم همکارا میخوام که بعد امتحاناتون هر وقت وقت کردید سوالاتی رو که با دستان مبارک طرح کردید اینجا به اشتراک بذارید.البته فکر میکنم این پست محدودیت زمانی داشته باشه بهتره.اگه نظر خاصی دارید باگوش جان میشنویم.
منتظرتون هستیم.
+ نوشته شده در جمعه شانزدهم دی ۱۳۹۰ ساعت 8:49 توسط طاهره قليان اول
|